Dezintoxicare rapida de opiacee - Procedura UROD

Cum ajuta UROD (dezintoxicare rapida de opioide) pacientul sa treaca printr-un proces de curare de opioide fara durere?

Persoanele care sunt consumatori cronici se confruntă cu o provocare atunci când încearcă să depășească dependența lor. Sevrajul fizic cauzat de lipsa opioidelor este neplăcut și poate provoca simptome epuizante. Severitatea acestor simptome reprezintă primul și cel mai important obstacol care împiedică dependenții să depășească cu succes obiceiul nefast. Eliminarea acestor substanțe este asociată cu simptome fizice precum dificultăți cu respirația, palpitații, crampe musculare, dureri abdominale, tremurături, febră și probleme gastrointestinale.

Dezintoxicare de opioide - Simptomele crizei de abstinenta

Intensitatea simptomelor reprezintă primul și cel mai important obstacol care împiedică o persoană dependentă să depășească cu succes procesul de dezintoxicare. Cu toate acestea, procedura UROD permite pacientului să treacă printr-un proces rapid, fără durere și fără niciun fel de neplăceri.

Simptomele fizice ale sindromului de sevraj includ, printre altele:

Simptomele psihice ale sindromului de sevraj includ, printre altele:

Aceste simptome devin în mod special intensive atunci când organismul, deja obișnuit cu prezența opioidelor și substanțelor psihoactive, solicită o nouă doză. Toate acestea determină consumatorul să recurgă din nou la narcotice pentru a ameliora toate simptomele sevrajului.

LOCATIE PERFECTA - LA DOAR 10 MINUTE DE BELGRAD

Clinica MedTiM este situată în Novi Banovci, un loc minunat pe malul Dunării, care se află la doar 10 minute de Belgrad și de asemenea, de aeroportul „Nikola Tesla”. Apropierea de autostradă și de aeroport facilitează accesul rapid și ușor al pacienților la clinica noastră pentru tratamentul dependenței.

Dezintoxicare rapida de opioide - Procedura UROD

Tratamentul dependenței prin intermediul procedurii UROD reprezintă o soluție mai eficientă decât programele ambulatorii de tratament al dependenței de opioide și opiacee.

Terapiile de substituție utilizate în unele programe (metadona, subotex…) s-au dovedit a fi puțin eficiente, în special în ceea ce privește detoxifierea la domiciliu. Atunci când sunt utilizate în astfel de cazuri, acestea pot deveni chiar dependențe și nu oferă protecție completă împotriva senzațiilor dureroase asociate cu starea de sevraj. În astfel de situații, dacă utilizatorul nu poate face față provocărilor sevrajului (abstinenței), se poate dezvolta rapid dependență de metadonă sau poate reveni la substanța inițială (heroină).

Programele clasice care nu implică procedura UROD în clinicile de reabilitare obțin rezultate bune, dar rămân incomplete. De obicei, astfel de tratamente ajută la depășirea sevrajulu fizic, dar nu atenuează toate manifestările dureroase asociate cu acesta. Acest lucru îi determină pe consumatori să caute alte opțiuni pentru a-și depăși dependența.

Cum sa eliminati toxinele din organism? Procedura UROD este solutia!

Una dintre cele mai frecvente întrebări este: Cum să eliminăm toxinele din organism? Procedura UROD, ca dezintoxicare ultra rapidă a organismului, reprezintă soluția optimă.

UROD este indicat pentru dependența legată de utilizarea opioidelor și a opiaceelor. Aceasta este o metodă nedureroasă, sigură și rapidă. Cu alte cuvinte, această procedură elimină receptorii pentru opioide și normalizează nivelul neurotransmițătorilor din creier. Anestezia generală este folosită pentru a permite pacientului să efectueze procedura fără disconfort sau durere.

Cat dureaza dezintoxicarea de opiacee cu procedura UROD?

Procedura UROD durează 8 ore. În acest timp, pacientul este constant sub supravegherea unui anestezist. Procesul vizează curățarea receptorilor de opioide de substanțe cu ajutorul Naloxonei. Astfel, procedura UROD permite o dezintoxicare aproape completă în decursul unei zile.

Antagonistul de opioide produs de Naloxona are o afinitate mai mare pentru receptorii opioizilor în comparație cu orice alt opiaceu (heroina, metadona sau subotex). Naloxona este administrată intravenos pe întreaga durată a procedurii într-o doză specifică.

În mod obișnuit, înainte de a se recomanda UROD, este necesar ca pacientul să fie supus unei serii de teste diagnostice pentru a se asigura că nu există contraindicații. Procedurile diagnostice includ teste de sânge, electrocardiogramă și alte măsuri pentru evaluarea stării de sănătate a pacientului.

Frecvent, pacientul trebuie să treacă prin două sau trei astfel de tratamente pentru ca întreaga procedură să fie un succes. Uneori este suficient un singur tratament. În timpul procedurii ultrarapide, pacienții sunt sub supravegherea medicală constantă 24 de ore pe zi.

Odată ce pacientul se trezește, majoritatea simptomelor neplăcute și stresante asociate cu sevrajul au dispărut. Simptomele rămase sunt ușor atenuate cu ajutorul medicamentelor convenționale. Uneori este suficientă o singură intervenție. Cu toate acestea, în unele cazuri, UROD-ul poate fi repetat.

Dezintoxicare rapida de opiacee
De ce procedura UROD in clinica noastra?

Pacienții din clinica noastră, datorită dezintoxicării rapide de opiacee sub anestezie, depășesc cea mai mare parte a simptomelor a sindromului de sevraj. Acest lucru înseamnă că procedura rapidă în clinica MedTiM este nedureroasă și sigură din punct de vedere medical, deoarece pacientul evită toate simptomele neplăcute, cum ar fi durerea, stresul, anxietatea…

Astfel, procedura UROD ajută organismul să elimine opiaceele mai rapid și fără durere. Când pacientul se trezește din anestezie, cea mai importantă și intensă parte a crizei a trecut. În cazul în care rămân unele simptome minime de sevraj după trezire, intensitatea acestora este semnificativ redusă și pot fi eliminate ușor cu analgezice care nu sunt opiacee.

Am subliniat faptul că dezintoxicarea independentă de opiacee fără asistență medicală este periculoasă și riscantă. Temându-se de simptomele sevrajului, pacienții continuă să consume opiacee. Cu toate acestea, dezintoxicarea ultra-rapidă a corpului de opiacee face întregul proces de abstinență suportabil – fără durere și simptome neplăcute.

Prin urmare, această metodă rapidă în clinica noastră este cea mai eficientă modalitate, nu doar pentru evitarea simptomelor neplăcute fizice și psihice ale sindromului de sevraj, ci și ca cea mai bună soluție pentru tratamentul dependenței de opiacee.

Dezintoxicare rapida de opiacee
Procedura UROD previne riscul de recidiva in peste 80% dintre cazuri

După dezintoxicare, pacientul primește medicamente pentru gestionarea simptomelor de abstinență și suport vitaminic. Scopul este de a reduce nevoia urgentă de reîncepere a consumului și de a restabili sănătatea organelor afectate de abuzul de droguri. Experții din clinica noastră confirmă că tratamentul UROD ajută la prevenirea riscului de recidivă în peste 80% dintre cazuri.

Cu toate acestea, chiar dacă UROD este o metodă rapidă, întregul parcurs către încetarea dependenței de opiacee și opioide nu este niciodată rapid. Prin implementarea unui tratament ambulatoriu suplimentar, succesul clinicii MedTiM este crescut. Acest lucru permite urmărirea pacienților timp de un an după externare. În plus, ajută fiecare pacient să înceapă și să mențină un stil de viață fără droguri și să se îndrepte în direcția corectă.

Desigur, UROD în sine nu este o soluție magică pentru oprirea dependenței în câteva zile. Este necesară o abordare cuprinzătoare în toate domeniile, inclusiv psihoterapie și farmacoterapie.

În plus față de tratamentul clinic, echipa noastră de specialiști efectuează consultații pentru familii și persoanele care se confruntă cu probleme de dependență, depresie și anxietate. De asemenea, pentru cei care nu sunt suficient de motivați pentru tratament sau nu pot primi tratament în clinică.

Suntem aici să vă oferim șansa pentru o nouă viață!

Sau contactați-ne prin completarea formularului de e-mail de mai jos.